Odp: dekodery telewizji satelitarnej do PC

Autor: Siara Szarzewski <siara_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 20:49:23 MET DST

Użytkownik Tom Jastrzebski <mfjastrz@cyf-kr.edu.pl.NOSPAM> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7taj9v$amg$1@info.cyf-kr.edu.pl...
: Może ktoś mógłby mi poradzić. Słyszałem, że można do PC-ta
: podłączyć tuner telewizji satelitarnej. Do tego odpowiedni program
: i można oglądać większość kodowanych kanałów na komputerze.
:
: Jaki potrzebny jest do tego program i jaka karta telewizyjna?
: Z góry dzięki za sugestie.
:
tvmania.pl - tam jest chyba wszystko jesli chodzi o te tematy.....

--
'zdrowienia :)
Siara Szarzewski