Re: Gry na PC ................

Autor: Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 16:59:13 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999 18:32:27 +0200, in pl.comp.pecet Bartek Nagorny
<bnagorny@kk.kalisz.pl> wrote:
  ^^^ skąd ja go znam? - hmmmm. ;)

[kat ;>]

>Zreszta nie mow nic - wiem co bys napisal :))
>
>Albo te durne posty o "kasie - zarobek w internecie".
>
>Tak jak obecnie sa zasyfione grupy podobnymi palantami to nie bylo dawno. I
>niestety bedzie coraz gorzej. Pamietacie jak bylo 2, 3 lata temu ? Czasem
>tylko Grzesio Sz. pisal cos ntg o os/2, jakis ywruh sie pojawil i takie tam
>"lokalne" matołki.. :)

święte słowa!
Grzesio to "był" dobry człowiek - no. ;)

>Dobrze, ze jeszcze istnieja niektore polskie grupy, na ktorych malo ciołkow
>sie pokazuje a i kilka zachodnich jest w miare czystych. Dojdzie do tego,
>ze bedzie trzeba zrobic sie grupy "invited only" albo moderowane dla
>znajomych, fachowcow, ludzi piszacych z sensem i po krzyku.

jeZdem za moderowaną! ;)
... a "invited only" - szkoda, że na newsach nie da się tego zrobić.
:(

>Sorki wszystkich normalnych za niektore inwektywy, ale w koncu z idiotyzmem
>trzeba walczyc, albo nas zasypie po szyje.

pewno!
ostatnie dwa lata to bujny okres rozwoju spamu "emaliowego" i
newsowego - nigdy wcześniej nie było u mnie na skrzynce tyle tego
świństwa (internet za free, pieniądze za serfowanie po interq,
kielbasa za free, chipsy za free - eeechhhhh). :(

... nie wiem... mam troche więcej czasu to i poczytam sobie z tydzień
peceta - zobaczymy czy się coś zmieniło czy nie (na lepsze ;>>).
... pod względem ilosci spamu of kozz. ;)
no to przełączam się w tryb ReadOnly - z parę dni poczytam. ;)
               pozdrowionka...
                           Tałajczyk Piotr.........Cz-wa
                           email:....piotrtal@promail.pl
                           www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal