Re: Problem z i740

Autor: Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 16:22:39 MET DST

Bugs Bunny wrote:

> Witam.
>
> Mam problem z ustawieniem karty Intel 740, a mianowicie
> Po zainstalowaniu sterownikow "PV3.2W", tylko takie mam, dopiero po
> pewnym czasie zauwazylem niewlasciwe dzialanie kompa w grach :-(
> Np. w NFS III lub NFS HS, restartuje komputer, zawiesza albo wypisuje
> blad w module VCACHE, VSERVER, i raz tylko spotkalem VMM.
>
> Wiec niewiele myslac zaczalem kombinowac. I doszedlem do tego, ze jest
> powodowany konflikt, ale nie wyskakuje przy urzadzeniu wykrzyknik.
> Mianowicie konflikt jest nastepujacy:
>
> Zakres pamięci E6000000 - E6FFFFFF używane przez:
> [...]

Tym sie nie przejmuj, Win95 tak wlasnie sygnalizuje prawidlowe dzialanie
USB ;). Pokombinuj z biosem - ustaw przydzielanie irq dla karty
graficznej, tudziez poeksperymentu z agp aperture size, zacznij od 16 MB
az do 64 MB. Jaki nstalujesz nowe sterowniki to najpierw ustawi
standardowoa karte graficzna pci i wywal pliki *inf dotyczace twojego
i740 z windows/system/other

--
Roman Sasiada
katoda@poczta.onet.pl   katoda@kki.net.pl