Odp: iiyama Vision Master Pro 17" flat

Autor: Reggi <reggi_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 16:18:15 MET DST

Masz jakieś problemy z kongra..blebleble (chodzi mi o zbieżność wiązek
kolorów RGB)? Zauważyłem, że trochę odstają mi od siebie, szczególnie w
1600x1280. Nie jest to wielka tragedia, bo i odstają minimalnie (trzeba się
dobrze przyjrzeć), ale efekt ten będzie się z pewnością pogłębiał. Może ktoś
wie jak temu zapobie (co robić, czego nie robić). Trochę głupio, że nie ma
tego w Brilliance, skoro inne monitory w podobnej cenia mają ww. ustawienia.

A te 2W dgłośniki są wg mnie w sam raz, inaczej pewnie obraz by dragał itp,
a tak nie ma żadnych "efektów", choć lubią głośno sobie pograć.

Marek REGGI  Reinowski
marekreinowski@poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.republika.pl/reggi
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl