Odp: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Reggi <reggi_at_priv6.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 13:14:20 MET DST

> No niezle... A u nas w podstawówce uczš LOGO, pamiętacie żółwia? :))
Pamiętam, ale ja wtedy byłem już w szkole średniej. To dopiero były czasy. W
domu miałem Atari 65 i... !!! stację dysków TOMS ileśtam!!! Mieliśmy w
szkole jakieś Amstrad-Schneider 848 (czy tak jakoś) z wbudowanym
magnetofonem, 128 kB RAM, zielone monitory itp. Gość od informy przychodził
się pytać mnie co i jak robić (bo tak właściwie to on był gościem od
mechaniki). Najśmieszniejsze było, że dostałem czwórkę, a koleś (podobny do
mnie jak bliźniak - może ojciec był gdzieś w delegacji :-))) szóstkę. Ale
totalnie mi to wtedy wisiało, bo zajmowałem się muzyką, a informa jakoś tak
mi sama do głowy wchodziła. Fajne były czasy

Marek REGGI  Reinowski
reggi@poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://republika.pl/reggi
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl