Re: AMD K5 100 - problem

Autor: Glide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 01:27:17 MET DST

On Sun, 03 Oct 1999 14:36:23 +0200, RobertP
<robertp@pkobp.bci.krakow.pl> wrote:

>Witam !!!
No hej!

>Kolega przyniosl do mnie swoj komputer AMD K5 PR 100, kart.graf. S3 Trio
>64 V+ 2 Mb, 32 Mb RAM, pl. gl. VXpro Pentium MMx (75-233 MHz) z
>nastepujacym problemem :
>
>- gdy odpala sie zwyklego WORDPAD-a WIN95 i probuje sie pisac to zamiast
>liter pojwaiaja takie dziwne kwadraty(czcionka Times New Roman 10), gdy
>zmienie chociazby na 12 to niby da sie pisac i widac juz litery, ale jak
>chce np. pogrubic to sie wiesza caly WORDPAD
Mialem to samo w moim pierwszym compie klasy "Pentagon" - tez byl na
K5 PR100 + Virge + plyta LS na VX. Dlugo myslalem, po drodze
wymienilem grafike, pamieci, ale dopiero na koncu wpadlo mi do glowy,
ze to moze procek. Po ustawieniu go na PR90 wszystko bylo Oki doki.
Sproboj ta u siebie - moze poskutkuje. Dodatkowym efektem bylo sypanie
sie gierek.
dalsze przytoczone przez Ciebie symptomy tez sa prawie takie same.

>Z gory wielkie dzieki za jakakolwiek odpowiedz.
Nie ma sprawy....

>Pozrowienia Robert
Pozdrowka
GLide