AMD K5 100 - problem

Autor: RobertP <robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 14:36:23 MET DST

Witam !!!

Kolega przyniosl do mnie swoj komputer AMD K5 PR 100, kart.graf. S3 Trio
64 V+ 2 Mb, 32 Mb RAM, pl. gl. VXpro Pentium MMx (75-233 MHz) z
nastepujacym problemem :

- gdy odpala sie zwyklego WORDPAD-a WIN95 i probuje sie pisac to zamiast
liter pojwaiaja takie dziwne kwadraty(czcionka Times New Roman 10), gdy
zmienie chociazby na 12 to niby da sie pisac i widac juz litery, ale jak
chce np. pogrubic to sie wiesza caly WORDPAD

- po odpaleniu WORDA 97 na moment podczas uruchamiania pojawiaja sie
opisy na pasku zadan, a pozniej nie ma tam nic (tzn. nie ma paska plik,
format itd...),
po najechaniu myszka cos tam sie podswietla ale wyskakuje tylko puste
szare pole,
tak jakby nie bylo czcionek, pisac sie da, ale czsami zdarzaja sie zwisy
np. podczas
pogrubiania jak wyzej z WORDPADEM.

Posprawdzalem juz wszystko, czcionki sa wszystkie, wymienilem karte
graficzna (nic nie dalo), zmienialem ustawienia w BIOS-ie na optymalne
(tez nic).

Nie wiem co to moze byc, wyczerpaly mi sie juz zasoby w tym temacie.

Bardzo prosze o pomoc, moze ktos cos takiego mial lub wie czemu tak sie
dzieje.

Z gory wielkie dzieki za jakakolwiek odpowiedz.

Pozrowienia Robert