Re: Problem z kontrolerem

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 00:09:14 MET DST

On Mon, 04 Oct 1999 19:33:09 GMT, shark@post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>czyli jak mam cdrom scsi i w srodku plyte botowalna, a kontroler jest
>bez biosu, to kompa z tej plyty nie wystartuje? jesli tak jest to:
>- czy fast scsi wystarczy do cdroma teac 32 scsi?
Bez biosu nie zbootujesz, przynajmniej mi sie nie udalo.
Z biosem bez problemu na DC390.
Co do CD teac32x to nie wiem, ale np UltraPlex 40x na Ultra SCSI
dziala podobno szybciej, ja mam niestety tylko fast, wiec nie wiem.
Poczytaj na WWW o tym CDromie, przy jakim transferze SCSI pracuje
maxymalnie, jak 10mb/s to fast, jak 20mb/s to ultra.

pzdr,
Denarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik