Re: scsi

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 00:09:15 MET DST

On Mon, 04 Oct 1999 16:35:27 GMT, shark@post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>jak mam nagrywarke scsi i kontroler to jeszcze potrzebuje kabel i dwa
>terminatory, czy tak? te rzeczy powinny byc przy nagrywarce,
>kontrolerze, czy kupuje je sie osobno?
W dzisiejszych czasach terminatory sa wbudowane w nagrywarkie i cdrom,
a zapinasz je zwykla zworka ... nic nie musisz kupowac.
Kabel jest przy kontrolerze i czesto tez przy nagrywarce.
O terminatorze przeczytasz w instrukcji.
A terminator zapinasz tylko w ostatnim urzadzeniu na lancuchu SCSI.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik