Re: >>> Stare sterowniki do nowych drukarek ... ? <<<

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 08:58:16 MET DST

Radek Gontarek <radek_gontarek@poczta.onet.pl> pisze:
> Witajcie,
> Zastanawiam sie, czy obecnie wraz z nowo sprzedawanymi drukarkami
> (Cannon, HP, Lexmark, Epson) dolaczane sa jeszcze dyskietki/plyty ze
> sterownikami do Windows 3.11 albo nawet do Linuxa ??? Czy tez sa tylko
> (jesli w oglole) umieszczane na stronach internetowych producenta ?

Generalnie pod Linuxa nie potrzeba specjalnych sterowników...
ghostscript obsługuje całkiem pokaźną ilość drukarek.
Jeśli jakiejś nie ma na liście, to należy zerknąć do instrukcji,
jakie dany model ma tryby emulacji i tak ustawić magicfilter/ghostscript.
Problemy mogą być z windrukarkami (raczej na pewno będą) chociaż
część z nich już jest obsługiwana (np. część Lexmarków).
Rzecz podobnie się ma z Win 3.11.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk