Autor: Radek Gontarek <radek_gontarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 22:54:58 MET DST

Witajcie,
    Zastanawiam sie, czy obecnie wraz z nowo sprzedawanymi drukarkami
(Cannon, HP, Lexmark, Epson) dolaczane sa jeszcze dyskietki/plyty ze
sterownikami do Windows 3.11 albo nawet do Linuxa ??? Czy tez sa tylko
(jesli w oglole) umieszczane na stronach internetowych producenta ?

Chce kupic drukarke (nie wiem jeszcze jaka) i podlaczyc ja pod stare Winy.

Jesli ktos co ma jakies wiadomosci na ten temat bardzo prosze o podzielenie
sie nimi,

Z gory dziekuje,

--
Pozdrawiam