Odp: Gry na PC ................

Autor: Dracula <xander1_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 17:45:24 MET DST

Użytkownik Dracula <xander1@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37f37e2d@news.vogel.pl...

> Użytkownik Wojciech Giersz <chektor@polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych
> napisał:Pine.HPP.3.95.990930140733.17901C-100000@zeus.polsl.gliwice.pl...

> A te rozne subcjekty chcesz recznie wklepywac...to troche moze Ci to
zajac

Ok, juz wiem macie stosowne procedury i narzedzia zeby sie osobiscie nie
meczyc, a spamera dokumentnie pognebic!
chwala i czesc oddana tym pracujacym nad tym, a wiec poswiecajacym swoj
czas, ciekawe tylko czy efekt wychowawczy murowany?
szczerze to watpie. : ((

Pytanie bylo retoryczne

Pozdrawiam walczacych o sluszna sprawe.
A.