Re: obudowa serwerowa

Autor: Pawel Malachowski <pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 17:51:09 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999, Zbigniew Cofala wrote:

> U mnie na plycie glownej jest zworka po ustawieniu ktorej komputer
> "wstanie" po powrocie zasilania.
> Plyta Chaintech 6BTM

 No wlasnie - nie mialem pewnosci, czy pytajacy ma ten patent u siebie :)

 Ale jak widze ze moze dac 700 zyli za obudowe, to pewnie i zmienic
 w razie czego plyte to nie problem... No coz, jak dla mnie obudowa
 za wiecej niz 130zl jest juz za droga, ale wszystko zalezy od tego
 ile sie ma kasy do dyspozycji (budzet0wka:)) i odpowiedzialnosci
 pelnionej f-cji - np. do firmy to bym na serwer tandety nie kupowal,
 ale w szkole od lat zwykle badziewie chodzi 24h/dobe i spoko :}

PM