Re: AMD K6-II 400MHz

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 11:03:59 MET DST

Mialem to samo na Plycie HT ale po przejsciu na taka jak Twoja jak reka
odjal.
Aha jeszcze ten Win jak 95 to rzeczywiscie pomaga patch na niego, a przy 98
nie ma problemu , a na HT byl nawet z 98 jeszcze wazne ustawienie w biosie
szybkosci pamieci nie dawaj fast ani turbo tylko tyle ile masz ja wybralem
70 ns.
Juz nie mam tego kompa (bo go skladalem nie dla siebie) wiec reszty ustawien
nie pamietam.

<7sshmg$l9h$1_at_flis.man.torun.pl>...