Słaby zasilacz.

Autor: MacKozer (mackozer_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 23:06:21 MET DST

Niedawno zmieniłem płytę główną, procesor i kartę graficzną z P166mmx , 64
sim, s3 virge 2 mb na Cel 300a 64 dim, S3 Savage 3d AGP. Niestety zasilacz
pozostawiony ze starego zestawu ma problemy przy starcie systemu z
dostarczeniem energii do AGP.
Efektem jest reset komputera co wystarcza.
Wczoraj zainstalowałem sobie drugi HD i ku mojemu zdziwieniu komputer nie
chciał wystartować karty graficznej. Zrobił to dopiero po zamianie na
starego S3 virga PCI.
Karta graficzna jest sprawna (sprawdzałem na zestawie z zasilaczem ATX )

Czy wymiana zasilacza na nowszy rozwiąże sprawę?
Ile taki zasilacz (nie ATX) będzie mnie kosztował.

Konfiguracja mojego kompa to:

Płyta główna: bez zworkowa Lucky star 6BX2
 Procesor: Celeron 300A
64 dim
S3 savage 3d AGP
Twardziel: caviar 6,5 GB
CDR - Teac CD-R55s + kontroler Tekram 310
CD-ROM Asus 36x
Audio: SB 16 ISA
Modem: Zoom 34 Isa