Re: Szajsowaty notebook - poooooomooooocy!

Autor: Marek (dulmarek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:44:57 MET DST

Wito napisał(a) w wiadomości: ...
>Dalem sie nabrac pewnej firmie i namowili mnie na notebook.
>Zamowienie zlozylem, cztery dni poczekalem i mam. Mialo byc Aristo,
>niestety tylko tak ustnie zapewniali. Przyszlo jakies No Name.

A na zamowieniu nie napisales, ze zamawiasz Aristo??? A do rzeczy: problemy
z bateria swiadcza o uszkodzeniu: a)zasilacza (sprawdzic woltomierzem),
b)ukladu ladowania w notebooku, c)bateri. Punkty b i c mozna sprawdzic
wymieniajac baterie, i to serwis powinien zrobic na dzien dobry.
Wyswietlacz - zaleznosc od ruszania klapa sugeruje uszkodzenie tasmy
elastycznej w zawiasie, laczacej elektronike wyswietlacza z karta graficzna.
Tez mialem takie objawy i to w niezlym notebooku (tyle, ze po okresie
gwarancji).
Musisz walczyc ze sk... - powodzenia

Marek