Szajsowaty notebook - poooooomooooocy!

Autor: Wito (witaj_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 13:42:31 MET DST

Dalem sie nabrac pewnej firmie i namowili mnie na notebook.
Zamowienie zlozylem, cztery dni poczekalem i mam. Mialo byc Aristo,
niestety tylko tak ustnie zapewniali. Przyszlo jakies No Name. Na
metryczce widnieje napis Multimedia, ala kto slyszal o takiej firmie?
Byloby jeszcze nie tak zle, gdyby komputer chodzil bez zarzutu, ale
tak nie jest. Po pierwsze, od pewnego czasu, nie zawsze laduje się
bateria. Po prostu stan naladowania baterii, meldowany przez Windows
i wyświetlany na wyświetlaczu notebooka pozostaje na poziomie 33%,
mimo że zasilanie jest zalaczone. Oczywiscie przy jezdzie na baterii,
pozoim spada ;-( Do pewnego czasu wystarczylo wlaczyć i wylaczyc
komputer i ladowanie samo sie naprawialo. Niestety coraz czesciej
taka operacja nie przynosi efektu. Po drugie - ekran notebooka nie
wyswietla jak nalezy. Zwlaszcza na zdjeciach czesto (ale nie zawsze)
wyswietla efekt jakby ustawienia wyswietlania ustawione byly na 16
(sztuk) kolorów. Obraz na krawedziach obiektów migocze, zmienia
barwy, kolor biały czasami przechodzi w calości na niebieski (z
fakturka, migoczacy, czasem z paskami), czasem na czerwony. Na
wierzchu grafika jest, ale pod spodem zmutowany podklad. Czasami
pomaga poruszanie klapa, ale coraz rzadziej. W penym stopniu pomogla
zmiana ustawien wyswietlania z 24 bitow na 16 (z True Color na High
Color) ale tylko w pewnym... Zaznaczam ze karta graf. jest OK, bo
wspolpraca z zewnetrznym monitorem idzie dobrze.
Bede to reklamowal, ale znajac zycie, jak bede u sprzedawcy, to wady
akurat nie wystapia. Co mam mu powiedziec (oprocz #$&*#@#$@*&*^ na
dziendobry ;-). Jak fachowo opisac te wady? Czy ktos sie juz spotkal
z takimi problemami. Blagam, nie zostawiajcie mnie samego.

Pozdrawiam grupowiczow

VVito

PS nie myslcie, ze cena tego grata byla duzo nizsza od normalnych
notebookow. Zwolennicy kupowania u markowego sprzetu u markowych
dostawcow moga se po mnie pouzywac jak po burym psie, trudno, zniose
to jakos....