Re: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Piotr Gradalski (stryjek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 08:47:09 MET DST

Witam
Trzaski w nagrywaniu w locie biora sie (przy zgrywaniu trackow przez cd-rom
EIDE) z tego powodu, ze cdek ma casch, i po ponownej komendzie odczytu nie
potrafi ustawic glowicy w miejscu ostatniego odczytu, bo plyty audio nie
maja kodow korekcji. Disc Juggler ma narzedzie do wyeliminowania tego
problemu. Odsylam do helpa Disc Jugglera.
Pozdrawiam
Piotr

P. <stvoor_at_plearn.edu.pl> napisał(a) w artykule
<QWrI3.42316$n4.677469_at_news.tpnet.pl>...