Odp: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: P. (stvoor_at_plearn.edu.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 19:24:00 MET DST

[ciach]

> A juz myslalem, ze nikt na to nie wpadnie :-))
> Tak sie ma zasilacz do audio track jak piernik do wiatraka :-))
> Pozdrawiam
> Mundo

Z tego co zrozumiałem, to problem tkwi nie w zrzucaniu, tylko w
nagrywaniu trackow (ponoc wavy graja dobrze- z tego taki moj wniosek).

Ja mam podobne klopoty z Yamaha 4416S (scsi), na Advansys'ie.
Probowalem w locie przegrywac audio, ale sa delikatne trzaski.
Zgrywalem audio z Cd-Romu Samsung 24X EIDE.
I to jest chyba glowny problem. Bo odsluchujac potem te zgrane tracki
slysze trzaski (tzn. nawet, kiedy robie image na HD- czyli odsluchuje je z
HD jako
pliki *.raw )

Probowalem zgrywac CDA z ów Yamahy i na image nie slychac trzaskow.
Wiec predkosc scsi jest do tego odpowiednia.
Potrzebny zatem szybki CD Rom. (scsi chyba).

Teraz testuje program Easy Cd Creator 4 deluxe.
Podobno on jest o wiele lepszy niz WinOnCd (dostarczony fabrycznie z
Yamaha).
Ale ten program nie moze odczytywac tytolow piosenek (ani ich zapisac),
ktore
pojawialy sie np. w WinOnCd. Czy to znaczy, ze nie ma mozliwosci
odczytu/zapisu Text-CD?
Czy dobrze mysle (czy to jest text-CD?).
Jest w tym programie opcja 'save text cd', ale jest wygaszona.
Nie mowcie mi teraz, ze Yamaha 4416S nie moze tego zapisywac .
(dla jasnosci WinOnCd moze odczytywac z Samsunga24x i Yamahy 4414S tytuly
utworow, a Easy Cd Creator- NIE- to ma byc ten rewelacyjny program?).
Prosze o skomentowanie.

--
P.