sony - peka obudowa

Autor: lbrozyna (lbrozyna_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 01:21:40 MET DST

witam,
jakies dwa tygodnie temu kupilem monitor sony 200 pst .
obraz jest ok , czestotliwosci odswiezania wysokie ale jest
jedno "ale" ... zaczela pekac obudowa - nie od urazow
mechanicznych ale sama z siebie - w miejscu gdzie laczy
sie ona z kineskopem, w narozach ekranu.( najpewniej
zwiazane to jest z kurczeniem sie plastiku .)
niby nie jest to jakis wielki feler ale zawsze.
i tutaj mam pytanie : czy ktos mial podobne problemy ?
czy jest szansa zeby zareklamowac ten shit u sonego ?
(mam z nimi nie najlepsze doswiadczenia )

pozdrowienia.