Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Wojtek (moniczka_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 01:10:41 MET DST

Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński <Kshyhoo_at_promail.pl> wrote in message
> Moze mam farta , ale od 9 czy 10 miesiecy nagrywam na smasungach i jeszcze
> ani jedna plyta nie bylo zwalona ( nagrywam juz na trzeciej "generacji"
> plyt , najpier byly takie z zolta okladka , potem dwie wersje z
zielonymi )
> . Co innego basf , na jedno pudelko zdazaly sie 2 , 3 plyty na ktorych
> niedalo sie nic nagrac.

Samsungi zielone pod spodem sa do niczego, gorsze od BTC! Niebieskie - OK...
Jesli BASF to tylko z gora w kolorze zlotym! Nigdy srebrne!

Ja ze swojej strony moge polecic Nashua, bardzo dobre CDRy i tanie...

I lepiej nie kupujcie polskich - Positiv (NTT System), bardzo krotkie i duzy
% ma wady fabryczne...

Pozdrawiam, Wojtek