Abit BE6 - dysk UDMA66 a linux - kto rozwiazal

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 21:37:31 MET DST

Witajcie,
mam w/w plyte (zreszta jestem b. zadowolony), ale nie wiem jak sobie
poradezic aby zainstalowac linuxa na dysku 66. Poniewaz po podlaczeniu
do tego kontrolerka na plycie (U66) dysk jest jakby widziany jako
SCSI, nie wiem jak zainstalowac sobie RH6.0. Pewnie na czas instalacji
podpiac pod zwykle IDE, a potem z powrotem. Tylko, ze po przepieciu
Linux nie chce chodzic :-( (startuje, a potem kernel panic). Ma ktos
moze rade, albo zwalczyl taki problem?

Dziekuje i pozdrawiam
Michal