Re: jakość grafiki w DVD

Autor: Marek Silicki (mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 16:30:08 MET DST

tomeq wrote:

> Mam PII 350 podkręcone na 391MHz (częstotliwość szyny lokalnej). Chcę kupić
> sobie napęd DVD 8x lub 6x, ale nie wiem czy chcąc uzyskać dobrą jakość
> obrazu muszę też kupić osocno dekoder lub chociaż kartę graficzną
> wspomagającą odtwarzanie DVD. Przymierzam się obecnie do kupna karty
> graficznej Diamond Viper V770 ULTRA, ale nie wiem czy chip TNT2 ULTRA ma sam
> w sobie jakiekolwiek wspomaganie dla DVD.

TNT2 nie ma żadnego wspomagania dla DVD! Ma je np:ATI Rage 128
i Savage4.
P.S. Nie kupuj napedów 8x bo są zablokowane regionalnie (wszystkie)
Pozdrówka

--
*   Marek Silicki   e-mails: mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl                 *
*     <sielik>               msilicki_at_kki.net.pl, sielik_at_alpha.net.pl *