jakość grafiki w DVD

Autor: tomeq (tomekq_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 14:51:45 MET DST

Mam PII 350 podkręcone na 391MHz (częstotliwość szyny lokalnej). Chcę kupić
sobie napęd DVD 8x lub 6x, ale nie wiem czy chcąc uzyskać dobrą jakość
obrazu muszę też kupić osocno dekoder lub chociaż kartę graficzną
wspomagającą odtwarzanie DVD. Przymierzam się obecnie do kupna karty
graficznej Diamond Viper V770 ULTRA, ale nie wiem czy chip TNT2 ULTRA ma sam
w sobie jakiekolwiek wspomaganie dla DVD.