Re: DOS i drukarka Lexmark1020

Autor: PANTAGRUEL (logoswje_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 09:29:21 MET DST

Drogi Pawle,
Skoro wrzucilem ten problem na grupe tzn., ze ja mam klopoty z drukowaniem
w DOS`ie.
Gdybys byl tak dobry i podeslal mi sterowniki tej drukarki do drukowania
wlasnie w DOS.
Na mojej dyskietce instalacyjnej nie mam plikow opisanych w instrukcji
do instalacji sterownikow dla DOS.

Pozdrawiam.

--
PANTAGRUEL