Odp: Problemik z monitorem

Autor: noadam (noadam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 07:49:40 MET DST

> Zobacz jakie sa czestotliwosci odchylania - przed i po zmianie wielkosci.
> Bycmoze karta z jakiejs przyczyny troszke zwieksza/zmiejsza
czestotliwosci,
> a monitor to traktuje jak zmiane trybu i przelacza na inne ustawienie.
> Skoro piszesz, ze po zmianie wlasciwosci w windzie - to pewnie wina karty
> lub jakiegos programu, ktory uzywasz i to on cos miesza z karta.
> Zmien czestotliwosc odchylania na inna lub na zmniejszonym o te 30%
> obrazie ustaw wymiary i geometrie, tak zeby bylo ok.
> (moze zmien drivery od karty?)

Nie zmieniaj zadnych draiverow. Ten typ tak ma. To strzelanie pochodzi od
przekaznikow elektromagnetycznych w zasilaniu monitora. Sa one do
odseparowania zasilania od reszty, tak mi sie wydaje, bo z elektronika
zerwalem pare lat temu. Jedyne wyjscie to sie z tym pogodzic.

Pozdrawiam

Adam

--
Click! - e-mail + dostep - 45 PLN/miesiac - http://rubikon.pl