Re: Problemik z monitorem

Autor: Dariusz Flaga (dflaga_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:12:55 MET DST

MK <azirafal_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
> Mam maly problem z moim monitorem Hyundai DeluxScan 5870, pracuje w
> rozdzielczosci 800x600 16bit i zdarzylo mi sie, ze wyswietlany ekran nagle
> zmiejsza swoja wielkosc gdzies o 30% tzn. zweza sie i skraca. Zdarzylo mi
> sie to juz z 3 razy i zaczynam sie niepokoic. Po takim incydencie wystarczy,
> ze w wlasciwosciach wyswietlania wybiore 800x600 16 bit i wszystko wraca do
> normy.
> Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z tym problemem ?

Zobacz jakie sa czestotliwosci odchylania - przed i po zmianie wielkosci.
Bycmoze karta z jakiejs przyczyny troszke zwieksza/zmiejsza czestotliwosci,
a monitor to traktuje jak zmiane trybu i przelacza na inne ustawienie.
Skoro piszesz, ze po zmianie wlasciwosci w windzie - to pewnie wina karty
lub jakiegos programu, ktory uzywasz i to on cos miesza z karta.
Zmien czestotliwosc odchylania na inna lub na zmniejszonym o te 30%
obrazie ustaw wymiary i geometrie, tak zeby bylo ok.
(moze zmien drivery od karty?)

--
Pozdrawiam - Darek.
*  dflaga_at_elka.pw.edu.pl               *