Re: Pilne Dysk Twardy IBM 9,1GB - Pomóżcie

Autor: Maly (Rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 07:43:58 MET DST

Witam

Wszystko co piszesz to prawda,ale
Kolega A.C. Przeslal mi program wylaczajacy obsluge 66 tylko wtedy dysk
chodzi o wiele wolniej i w zasadzie inwestycja nie miala celu. Przy
instalacja wszelkiego oprogramowania wylaczam 66 i wszystko gra a potem ja
wlaczam. Komputer sie wtedy nie zawiesza, no moze czasami po ponownym
uruchomieniu w wierszach polecen wybieram tryb normalny i gra.

A odnosnie biosu ma wersje zdja sie z koncówka 33, sprawdzilem w int. sa juz
35 i 37, ale zastanawiam sie czy po wymianie biosu dysk nie bedzie
wolniejszy.
Troche sie w tym gubie. Plyty 503+ nie obsluguja 66, no ale mi to chodzi to
wzasadzie o co chodzi w tym wszystkim
Pozdrowienia Rafal