Re: Pilne Dysk Twardy IBM 9,1GB - Pomóżcie

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 00:11:05 MET DST

fic 503+ powinien obslugiwac 8gb
gorzej z ata66 - nalezaloby albo wylaczyc tryb 66 jak radzil A.C. albo
zaktualizowac bios do mobo - prawdopodobnie obecnie bios wykrywa twojego
hdd jako udma 4 lub udma 66 (bo taki zreszta jest tyle ze plyta nie
wyrabia); po updacie powinno byc udma 2 lub udma 33 (czyli tryb 66
zostanie wylaczony)

pozdrawiam