proba o konsultację

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 07:22:28 MET DST

Szanowne Grono :)

Mam zaproponować konfigurację dla łebka ( I klasa średnia) mając do
dyspozycji 4000 zł.
Nie musi to być sprzęt jakoś mocno dopałowany w konkretnym kierunku,
nauczony własnym doświadczeniem i lekturą grupy zaczął bym tak :

- płyta: Asus :) , lub Abit (nie będzie wymagane udma66)

(mecz asus:abit zakończony więc tu bym poprosił bez dogrywki :))

monitor raczej siedemnastka - z początku średniej klasy cenowej

duperele typu flop,klawisze,gryzoń - można pominąć

obudowa atx

o propozycję rozwiązań co do reszty sprzętu prosiłbym resztę
czytających z podesłaniem mi (w miarę możliwości) kopi na priva
vitto_at_box43.gnet.pl

thx. - termin mam do czwartku tj. 30.09.99

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090