Nie można ustanowić połączenia?!!!

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 07:22:28 MET DST


Cześć,
czy ktoś z Was zetknął się może z takim numerem, że jeżeli wybierany przez
Dial-Up-Networking numer telefoniczny providera (wszystko jedno, czy są to
Supermedia, Multinet, czy TePSA) jest dwa razy zajęty, to niezależnie od
ustawień ilości prób połączenia pojawia się w oknie połączenia kretyński
komunikat wymieniony w tytule i automat nie chce dalej wybierać, lecz trzeba
ciągle klepać Enter?
Będę wdzięczny za informację, bo jest to wysoce wkurzające. Nie można nawet
iść na kawę i czekać, aż się sam połączy, tylko trzeba ciągle oglądać ten
durny komunikat.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:03:46 MET DST