Re: Problemy ze skutecznym połączeniem z TPSA

Autor: Tomasz Polus (polvision_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 23:14:57 MET DST

On Mon, 27 Sep 1999 14:19:16 GMT, "Lodek" <lodek_at_polbox.com> wrote:

>Problem jest jak w temacie: wydzwaniam, łączy, okienko dialupa się
>minimalizuje. Ale jakikolwiek ping nie przynosi efektów i w ogóle nie ma
>transferu. Dopiero za którymś razem łączę się skutecznie. Modem etc są
>poprawnie skonfigurowane. A impulsy lecą, qrwa ich jebana matka. O co
>chodzi? U Was też tak jest?
>
>Pozdrawiam,
>
>Piotr "Lodek" Hosowicz

U kilku dni dowiadczam czegos podobnego.
TPSA dostalo ode mnie w prezencie ok. 20 zl exstra.
Lacze sie - raz odglosy komunikacji modemow sa OK, a innym razem
dzwiek jest lekko inny. Czasem haslo przejdzie, czasem nie. Nie wiem
od czego to zalezy.
Dzwonilem do TPSA, zeby sprawe wyjasnic, ale powiedzieli ze to wina
konfiguracji mojego dial-up'a. Pewnie! Tylko ze jej nie zmienialem!
Nigdy wczesniej nie mialem takich problemow.
JAK KTOS COS WIE TO NIECH POMOZE, BO TRACE KUPE FORSY.

Dzieki,

  TOMASZ POLUS
polvision_at_bbs.chip.pl
duane_at_priv.onet.pl