Re: czy zmienic Abit BH6 na Microstar 6163???

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 18:42:39 MET DST

> Mogę kupić Abit BH6 v.1.1, ale zademonstrowano mi MicroStar 6163. Przy niej
> Abit BH6, to dla mnie ogródek szkolny, a nie płytka do overclockingu.
> MicroStar ma mnóstwo róznych częstotliwości (choć nie ma dzielenie PCI, ale
> ma FSB na 90 i 95 - więc mój procek pójdzie, a od 90 na tej płycie jest PCI
> /3)
> Ma też 3 czujniki temperatury (w tym jeden na kabelku do swobodnego
> umieszczenia gdzieś tam)
> No i polecający mi tę płytkę overclocker bardzo zachwala stabilność. Sam
> posiadał Abit BH6 i mówi, że przy niej MicroStar to kamień, głaz - taka
> [...]

Zgadza sie , MSI 6163 jest znakomita.Podobnie zreszta jak BH6 1.1. Tyle ze MSI
ma wiecej bajerow (n.p. cztery diody sygnalizujace stan plyty). Podobno
(uczciwie przyznaje ze sam nie sprawdzalem) jest stabilniejsza przy calkowitym
zapelnieniu (wszystkie PCI i sloty pamieci). Ale wybor nalezy do Ciebie - na
Twoim miejscu zamienilbym jednak nie plyte a....procesor. Na cel 366. Jezeli nie
bedziesz chcial doplaty , to sprzedawca powinien Ci pojsc na reke i umozliwic
ewentualna wymiane na takiego co to @550 (a wiekszosc chodzi). To rozwiazaloby
wszystkie Twoje problemy.

Jancio