Re: Powtorne nagrywanie CD-RW

Autor: Star Rider (starider_at_pl.onet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 22:41:48 MET DST

--
e-mail: starider_at_pl.onet.pl
  www: http://friko6.onet.pl/pl/reyden
Użytkownik BBG <b_b_g_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37eb358d.786460_at_news.telbank.pl...
czy musze kasowac (formatowac) poprzednia zawartosc ???

> [...]
> Dzieki zapisowi pakietowemu dostep do CD-RW (lub sformatowanego CD-R)
> odbywa sie w taki sam sposob, jak do innych napedow tzn. bezposrednio
> poprzez literke, a nie jak to jest w przypadku nagrywania innymi
> sposobami poprzez specjalne oprogramowanie (np. WinOnCD i in.), przy
> pomocy ktorego najpierw musisz przygotowac dane do nagrania. Mozesz
> np. dokument z Office'a zapisywac _bezposrednio_ na krazku bez uzycia
> w/w WinOnCD (itp.). Inaczej mowiac: PacketCD umozliwia Ci korzystanie
> z napedu CD-R/RW jak ze stacji dyskietek (wieeelkich dyskietek :)  ).
Moje trzy grosze:
Formatuje płyte na ok.512MB i tylko tyle można na nią nagrać, za to można w
dowolnym momencie dograć lub usunąć z niej plik lub katalog.