Re: Powtorne nagrywanie CD-RW

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 10:40:00 MET DST

>Kiedy nagram cos na CD-RW, a nastepnie chce od nowa nagrac cala plyte, czy musze kasowac (formatowac) poprzednia zawartosc ???

Jak do tej pory zawsze udawalo mi sie wykasowywac to, co chcialem, bez
problemu i bez potrzeby ponownego formatowania krazka.

>Do czego sluzy program PockedCD (dowawany do WinOnCd 3.6) ???

A nie przypadkiem PacketCD? (Jest to juz ktoras z kolei mutacja tej
nazwy jaka zdazylem zauwazyc na grupach.:) )
Jest to sterownik pracujacy w tle, ktory umozliwia zapis pakietowy.
Dzieki zapisowi pakietowemu dostep do CD-RW (lub sformatowanego CD-R)
odbywa sie w taki sam sposob, jak do innych napedow tzn. bezposrednio
poprzez literke, a nie jak to jest w przypadku nagrywania innymi
sposobami poprzez specjalne oprogramowanie (np. WinOnCD i in.), przy
pomocy ktorego najpierw musisz przygotowac dane do nagrania. Mozesz
np. dokument z Office'a zapisywac _bezposrednio_ na krazku bez uzycia
w/w WinOnCD (itp.). Inaczej mowiac: PacketCD umozliwia Ci korzystanie
z napedu CD-R/RW jak ze stacji dyskietek (wieeelkich dyskietek :) ).

> Probuje on formatowac CD-RW lub CD-R ale sie wysypuje z jakim dziwnym bledem.

Sadzisz, ze ktos Ci poradzi na tak "lakonicznie" opisany problem?
Przynajmniej zacytuj komunikat bledu.

BBG