Re: Odp: SB Live i PC-cet koszmarnie spowolniony

Autor: Marek (mareksur_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 10:40:51 MET DST

> Najezdzasz myszka na Creative Lancher tak aby sie pokazal (jesli masz
> wlaczone autoukrywanie)
> i klikasz prawym przyciskiem myszy na trujkaciku System Menu (w lewym górnym
> rógu)
> i wybierasz Properities. Odnzaczasz Load ad startup i juz CL Lancher nie
> bedzie sie wgrywal

Co ciekawe jest odznaczony, a dalej sie laduje. W rejestrze przy wlasciwosci
autoload jest wartosc 0.

> Jest to wina Live Ware 2.0.
> Powoduje on "puchniecie" rejestru do okolo 10MB a co za tym idzie
> traci sie te 10MB wolnego ramu.
> Jedyna rada to pozostac przy starym Live Ware i nie instalowac 2.0 (ani
> 2.1).

LW2.0 instaluje mi sie automatycznie z CD z instalkami (jest to juz karta
Live!1024). Poza tym slyszalem, ze to wlasnie LW2.0 i 2.1 powoduje, ze rejestr
przestaje puchnac. Zreszta nie wiem, jak sprawdzic objetosc rejestru, czy to
jest jakis osobny plik? Czy moge to sprawdzic w edytorze rejestru, czy gdzie
indziej?

> Masterze
>
> U mnie nic nie trzeszczy.

To znaczy pewnie, ze mam cos nie tak juz po stronie analogowej, pewnie dlatego
tez sygnal wyjsciowy mam oslabiony. Trzask przy zmianie volume na 0 wynika
pewnie ze skoku napiecia stalego, a wiec np. wylaczenia zasilania analogowego
stopnia wzmocnia na wyjsciu karty, tylko dlaczego tylko w prawym kanale.
Da sie z tym zyc, ale pewnie moze tez byc podstawa reklamacji? W koncu wybulilem
te 290zl.

> SB Live nie posiada wbudowanego wzmacniacza przez co sygnal na wyjsciach nie
> jest glosny (jest to line-out a nie speaker-out).
> Tak jak pisal Twój przedmóca najlepszy dzwiek jest przy ustawieniu glosnosci
> w Live
> na okolo 70-80%.

Jak bym dal 70%, to musialbym dawac wzmacniacz ponad 2 razy glosniej, niz mam
radio i magnetofon (a dla wygody przelaczania chcialbym je miec na jednym
poziomie).

Pozdrowienia
Marek