Re: Najlepszy modem - (bylo Modemy Zoltrixa)

Autor: Piotr W (tsvs_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 07:47:37 MET DST

winDoZo napisał(a) w wiadomości:
>Ja osobiscie pracuje na USRobotcs 33,6 poniewaz na mojej lini sprawuje
>sie znacznie lepiej niz wiekszosc tanich modemow 56K (kilka sztuk juz
>sprawdzilem).
>Jak uciulam kasy to zmienie poczciwego staruszka na 56K od Robotics'a
>mialem to cudo i pomimo ze jsestem podlaczony do analoga osiagalem na
>nim zadowalajace transfery oscylujace w granicach 4-4.5 KB/s
>(srednia).
>A moze jest jakis lepszy modem zatem:
>moje pytanie brzmi: jaki modem jest najlepszy na analogowa linie?
>winDoZo

Patrz i czytaj:
Miesiąc sierpień - średni transfer 4873 Bps, czas na linii 17h.28min
Jak dotąd wrzesień - transfer 2795 Bps, 8h.06min
łączenie - negocjacja regularnie 45333 ( sporadycznie 44000 , jeden raz
50666 )

modem ASMAX 56k Flash V.90 ISA

Jakość linii to oczywiście podstawa i dla złej to nawet najlepsz modem nie
pomoże
Szwagier w innym rejonie TPSA jeszcze parę dni temu
miał regularną negocjację 14400 !!!!
Spójrz na rozbieżniści sierpień - wrzesień.
W sierpniu masowe ściąganie danych , dlatego taki właśnie wynik
Wrzesień to właśnie normalny miesiąc.

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs_at_friko5.onet.pl   --------------