Najlepszy modem - (bylo Modemy Zoltrixa)

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 23:18:22 MET DST

Andy Smith napisał(a) w wiadomo?ci: ...
>Moze ja tu wtrace swoje trzy slowa a moze cztery. Widze bardzo
podzielone
>zdania na temat modemow i sadze ze problem tkwi gdzie indziej. Ja
posiadam
>modem AOpen FM56 -PM ktory napewno nazwiecie badziewiem ale tak nie
jast a
>dlaczego? Dlatego ze w Polsce majac nawet najlepszy modem nigdy nie
>uzyskacie zadowalajacej predkosci i to wlasnie jest powodem. Linie
>telofoniczne sa w takim stanie ze trudno nawet nazwac je liniami
>telefonicznymi. Ja mieszkam w Kanadzie i na tym wlasnie badziewiu
> [...]

No dobrze stary, ale Ty mieszkajac w Kanadzie mozesz nie wiedziec ze
istnieja modemy lepiej lub gorzej pracujace na naszych polskich
liniach telefonicznych.
Ja osobiscie pracuje na USRobotcs 33,6 poniewaz na mojej lini sprawuje
sie znacznie lepiej niz wiekszosc tanich modemow 56K (kilka sztuk juz
sprawdzilem).
Jak uciulam kasy to zmienie poczciwego staruszka na 56K od Robotics'a
mialem to cudo i pomimo ze jsestem podlaczony do analoga osiagalem na
nim zadowalajace transfery oscylujace w granicach 4-4.5 KB/s
(srednia).

A moze jest jakis lepszy modem zatem:
moje pytanie brzmi: jaki modem jest najlepszy na analogowa linie?

pozdrawiam

--
winDoZo