Re: Zoltrix Spirit w Niepolomicach

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 23:19:43 MET DST

Cześć, miałem podobny problem ze swoim wujkiem w Bydgoszczy - chociaż parę
razy udało się złapać 44 000 bps ale i tak zrywał po chwili. Przy czym u
mnie w domu nie było z tym modem żadnych problemów . Dzisiaj wymieniłem tego
spirita na ZOOM'a 56K (podobno są dobre na kiepskie linie) - teraz chodzi u
wujka jak złoto. W każdym razie coś mi się zdaje, że Spirit'y wbrew temu co
piszą w CHIP'ie są nieco nadwrażliwe.