Zoltrix Spirit w Niepolomicach

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 23:46:47 MET DST

Hej
Zalozylem to mojemu wujkowi ktory mieszka w Krakowie a scislej w
Niepolomicach pod Krakowem. Siec jest tam nowa, centrale cyfrowe itp.
Co moze byc przyczyna takiego zachowania sie Spirita: przy probie połaczenia
sie przez TPSA (0202122) po kilku sekundach (na etapie negocjacji? modemy
"cwierkają" do siebie) następuje zerwanie. Dzieje sie tak za kazdym razem,
nie ma trudnosci z uzyskaniem połaczenia, zajetoscią itp tylko polaczenie
jest zrywane po paru sekundach. Ja sam w Warszawie korzystam z platnego
providera i łaczyłem sie z nim bez problemu przez ten sam modem, zarówno z
Warszawy jak i z Krakowa. Co z tym zrobic? (wiem wiem kupic inny modem... a
jak tez nie pojdzie? :)

--
Pozdrovionka
Speedy