Odp: 2x HDD IDE + CD-ROM, jak polaczyc ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 14:04:34 MET DST

Użytkownik Tomasz Kamaszewski <tomekk_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37ED239D.64CC1D3_at_astercity.net...

> Eee, chyba nie.
A jednak sie mylisz.
> Jak komputer chce czytac dane z dysku to adresuje go
> bezposrednio wybierajac mastera albo slave'a i odpowiednio dostosowuje sie
do
> jego predkosci.
Znowu bajki pieszesz. :-)

>Innymi slowy komputer czeka na potwierdzenie wykonania komendy
> przez kontroler dysku. Jesli odwoluje sie do tego wolniejszego, to bedzie
> wolniej, jesli do szybszego-szybciej.
Oj nie prawda bo jak z wolniejszego odczytujesz to masz tasz takze prace 2
dysku , to nie SCSI tylko EIDE

> Dyski laczone sa rownolegle na wspolnej szynie danych i o predkosci nie
decyduje
> tu najwolniejszy element jak mialoby to miejsce w strukturze szeregowej.
A właśnie że ma. Jak masz dysk EIDE i CD-ROM to masz predkosc CD-ROMu. To
przykre ale prawdziwe.

--
Pozdrawiam.