Odp: Odp: SB Live i PC-cet koszmarnie spowolniony

Autor: Johny B. Good (johny_at_bg.net)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 19:12:27 MET DST

> Gdzie to wylaczyc? - Autostart w menu Start->Programy mam pusty.
> Moze je odinstalowc (mysle, ze obejde sie bez nich) - ale czy to cos da?

Tego nie ma w autostarcie, jak masz w98 to mozesz uzyc Akcesoria/Narz.
syst/Informacje o systemie/Narzedzie do konfiguracji systemu/Autostart. Jak
masz 95 to gorzej, bo trzeba pogrzebac w rejestrze. Ale latwiej poszukac w
menu launchera: jest tam opcja "autoload on startup" czy jakos podobnie. A
na disk detector klikasz na pasku wybierasz options albo settings i
odptaszkowujesz "enable".
JBG