Re: Problem Abit BH6

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 16:34:53 MET DST

On Mon, 06 Sep 1999 17:22:08 +0200, Krzysiek Balas
<kbalas_at_veracomp.com.pl> wrote:

>Drodzy grupowicze
>
>Natrafiłem na następujący problem:
>Po zakupie Płyty gł. Abit BH6 i przełożeniu ze starego kompa karty
>muzycznej TRUMP32 na chipie AL100 pojawia się błąd przy wykrywaniu karty
>przez Winde 98. Karta rozpoznawana jest jako nieznane urządzenie lub
>częściej jako AL00 lub A100 (następuja braki liter lub literówki). Pod
>dosem karta również nie jest wykrywana. Karta jest ISA PnP jednak po
>starcie kompa nie jest wykrywana przez bios Abita tak jak to miało
>miejsce w moim starym kompie. Nie pomogło ręczne przestawienie przerwań
> [...]
Dopiero dzisiaj wpadl mi o koten post!
Widze, ze za problemy winisz Abita, a to chyba wina Karty dzwiekowej.
U mnie na plycie LS na VIA BX efekt byl ten sam.
Jak widac bez wzgledu na to czy chipset jest intelowski, czy VIA
problem jest ten sam - wniosek: Trump musi byc po prostu spierniczony.
Wczesniej karta dzialala na TXpro i MVP3 bez problemow. Skonczylo sie
na tym, ze kochanego Trumpa sprzedalem. Szkoda mi go bylo bo mial
niezly (jak na te cene i wiek karty) hardwareowy Vawetable.

Pozdrawiam
GLide