Re: Karta TV FlyVideo RC... czy warto?

Autor: Wiktor Dzierzęcki \ (wiktor_d_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 16:09:56 MET DST

logray napisał(a) w wiadomoœci: <37E964B4.47DAC23A_at_polbox.com>...
>coz, z dekodowaniem moze i klopotow nie ma, ale patrzac na liczbe postow
>na tvmanii typu: pv878 zawiesza mi sie program do odbioru tv, pv878 nie
>odbieram telegazety, pv878 pilot nie dziala, pv878 jtv zawiesza sie,
>pv878 przy przejsciu na fulscreen zawiesza sie.. mam wymianiac dalej?
>wiec tak ogolnie to ciesze sie ze nie kupilem pixela tylko fly98..
>chodzi pieknie i sie nie wiesza 8)
>

>yrl;

takich postow nie jest wiecej niz w przypadku innych kart.
Jak ktos potrafi to nie ma zadnych klopotow z TV na obojetnie jakiej karcie.
Faktem jest ze PixelView jest najlepszy, wskazuja na to testy, ma najwieksze
mozliwosci rozbudowy w porownaniu z innymi kartami, a do tego jeszcze nizsza
cene niz np. Avery.
W przypadku PV problemem moze byc tylko oprogramowanie, a to mozna latwo
zmienic.

YanosiC ICQ 3206690
konto w naglowku: dzierzecki_at_poczta.onet.pl
lub alternatywnie: yanosic_at_box43.gnet.pl