Kasa!!!

Autor: dexter (dexter_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 13:29:10 MET DST

Przeczytaj ten niestety długi list uważnie bardzo Cię o to prośże!!!!
Właśnie odkryłem wspaniały sposób na zgarniecie dosyć dużej kasy, w
stosunku do tego co musisz zrobić!!!
A zrobi musisz nie wiele.........
Po pierwsze wejdź na stronę której adres podąłem na końcu listu,po 2 w
pierwszej rubryce ankiety podaj mój numer (tak aby to mi
zostało przypisane kilka dolców:)) numer brzmi: 469759
Następnie wypełnij ankietę...trochę długa ...jedynym kłopotem może
być podanie daty urodzin......trzeba wpisać miesiąc/dzień/rok np.
05/28/76, ale jedna uwaga: wszystko musi się zgadzać, ale jeśli jesteś
nie pełnoletni(a) to musisz podąć dane rodziców lub kogoś dorosłego komu
ufasz.
Na ta osobę będą przychodziły czeki.
Po wypełnieniu ankiety przejdź do strony (widać będzie link) gdzie
zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawać, moja rada: zaznacz wszystkie:)
będziesz dostawać(a) góra 150 kb wiadomości na tydzień (jakieś 2-3 min
ściągania).
Jeśli zaznaczysz wszystko w ciągu 20 dni przyjdzie pod twa strzechę 39$
czyli około 160 złotówek! Jeśli dodatkowo zapiszesz się w ciągu 4 dni po
otrzymaniu tego maiła dostaniesz dodatkowo 20$.
Poczekaj góra 20 dni na kasę a później albo i wcześniej:) podobnie jak
ja zachęcaj swoich znajomych (za każdego dostaniesz 12,5$=50 zł!)
Jeśli nie znajdziesz nikogo mimo to będziesz przez rok dostawać po 40
zl. Niby mało ale trzeba się starać zachęcać ludzi !!!!
.co trudno zdobyć nowych ??????
A od czego IRC, grupy dyskusyjne ????!!!!!!
Z góry dzięki !
Powodzenia i dużych zarobków !!!
A wiec:
http://www.targetshop.com/users/level1.asp
ASP numer: 469759 wpisz w pierwsze pole - "Referred by:"