Omni.net LCD

Autor: Michał (prodgaz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 13:28:07 MET DST

Witam!
Chciałbym sprawdzić osiągi jakie udaje mi się uzyskać na na moim
Omni.net LCD. Netscape 4.6 przy sciaganiu plikow z rożnych serwerow
pokazuje transfer do 7,3 kb/s. Wyświetlacz modemu pokazuje maksymalnie
ok. 8,1 kb/s. Przypuszczam że wina leży po stronie Netscape`a, ktory
liczy 1kb jako 1000b. Zauwazyłem rowniez iz pod Win98, gdy łączę się z
internetem ładuje się automatycznie ''protokoł uwierzytelnienia hasła'',
pod Win95 nie... Zauważyłem rownież iż ten protokol opuźnia logowania i
możliwe, że spowalnia transfer. Niestety nie wiem jak go wyłączyć.

Jakie uzyskujecie max. transfer na waszych modemach ISDN ? Mam na myśli
oczywiście pojedynczy kanał, bo jak dotąd nie słyszałęm o dostawcy
internetu, ktory by oferowal połączenie na dwoch kanałach. Jeśli macie
jakieś ciekawe doświadczenie z ISDN, lub sugestie to piszcie. (rownież
na priva)

Pozdrawiam.
MichaLS