Re: Juz 100.000 osob w Polsce rozwiazuje puzzle Eternity, aby zarobic 1 milion funtow ?

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 21:33:37 MET DST

> Czyli do tej pory nie napisałeś żadnego programu, który mógłbyś pokazać?
> Żadnej zabawki do której Ľródła spokojnie można udostępnić?
Jak sobie chcesz poogladac i sie zabawic to inny adres .

> No spoko. Piszesz o 100 współpracownikach i to każdy ma sobie napisać
> algorytm? Expert wydoroślej.
Napisalem ze jak bedzie 100 i kazdy napisze na kartce algorytm, potem
sam przetestuje i jak zechce to zacznie wspolpracowac w zespole, to i
tak kasy jest dosyc do podzialu na tych 100,

> Ja nie chcę, żebyś mi pokazywał swój program do Eternity, tylko cokolwiek,
> co już napisałeś. Czytaj dokładnie posty.

Mozemy spokojnie wspolpracowac na algorytmem.
Sam program obraza juz uczucia finansowe Moncktona, stad pozostan przy
algorytmie.

> Ja chcę tylko wiedzieć z kim bym współpracował - a Ty się od razu rzucasz,
> że traktuję Cię jakbyś nic nie umiał. Jeżeli jest inaczej, to to po prostu
> pokaż i po sprawie.
Napisalem jak dziala algorytm i to wszystko.
Zrodel nie wysle. Na podstawie algorytmu sam mozesz napisac program.

Po testach, ktore koncze za tydzien, wprowadze optymalizacje
przeszukiwania drzewa puzzli.

Jest juz program ktory potrzebuje na przeszukanie wszystkich opcji 175
lat na Pentium II 200Mhz.
Jak sie uda go skompilowac na Craya i wprowadzic troche optymalizacji to
czas skroci sie do miesiaca.
J.