Re: Juz 100.000 osob w Polsce rozwiazuje puzzle Eternity, aby zarobic 1 milion funtow ?

Autor: Jarek /Yossa/ Woloszyn (yossa_at_pld.org.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 16:29:32 MET DST

On Thu, 23 Sep 1999 22:45:29 GMT, Jacek <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

> Zrodla zobaczysz jak sobie sam napiszesz.

Czyli do tej pory nie napisałeś żadnego programu, który mógłbyś pokazać?
Żadnej zabawki do której źródła spokojnie można udostępnić?

> A algorytmu jak nie potrafisz napisac to i do wspolpracy sie nie
> nadajesz.

No spoko. Piszesz o 100 współpracownikach i to każdy ma sobie napisać
algorytm? Expert wydoroślej.

> Napisalem jak dziala moj algorytm ukladania Eternity.

Ja nie chcę, żebyś mi pokazywał swój program do Eternity, tylko cokolwiek,
co już napisałeś. Czytaj dokładnie posty.

> Jestes lepszy to napisz sam i testuj u siebie, albo pusc na liste po
> skompilowaniu.

Ja chcę tylko wiedzieć z kim bym współpracował - a Ty się od razu rzucasz,
że traktuję Cię jakbyś nic nie umiał. Jeżeli jest inaczej, to to po prostu
pokaż i po sprawie.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa_at_pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )