Re: Aster i router

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 14:59:26 MET DST

> jak ?

Startujesz wlasnie z niego z serwisami, ktore nie chca lazic przez
maskarade. Zazwyczaj pomaga.

> no tak, ale jak pakiet idze do mojego LANu, to musi zawierac info o tym do
> kogo idzie. A jak zawiera to moga sprawdzic. :)
> A wlasnie - skoro idzie na ten sam IP, to skad router wie do kogo ten
> pakiet.

Numery portow - kazdy z kompow podpietych pod maskarade jest
reprezentowany na zewnatrz tylko jako port -tzn. wysylasz z niego pakiet
do routerka (tego linuxowego), routerek zamienia adres nadawcy na swoj,
zmienia numer portu nadawcy i wypuszcza pakiet dalej. Natomiast pakiety
przychodzace sa analizowane podobnie i na podstawie portu docelowego jest
wstawiany odpowiedni adres za maskarada. To mniej wiecej tak dziala :)

> ZLOM

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready)........................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..