Re: Juz 100.000 osob w Polsce rozwiazuje puzzle Eternity, aby zarobic 1 milion funtow ?

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 23 Sep 1999 - 18:49:33 MET DST

Darek K. wrote:

> ^^^^^^^^^ no wlasnie :-))))))))))

Drodzy koledzy.
Dziekuje za slowa otuchy.

Niestety nie mam mozliwosci przesylania wam programu do rozwiazywania
Eternity screen server, ani programu Marijki, do recznego ukladania
Eternity.

Po prostu Monckton tego nie chce, i Marijka oraz SKS zdjely te programy
ze swoich stron www.
Ale w Gazecie Wyborczej byl podany link www .

Jezeli ktos sie przylaczy do pisania algorytmu rozwiazywania puzzli, w
tym Eternity, to zrobimy lepszy program niz wygaszacz i duzo zarobimy
a poza tym napiszemy go tak, aby nie obrazal finansowych uczuc
Moncktona.

I sprzedajac 1000 takich programow po 5$ zarobimy te marne 5000 $
i za to napiszemy jeszcze lepszy algorytm, ktory rozwiaze nam Eternity i
zarobimy ten 1 milion funtow do podzialu, nawet na 100 wspolpracownikow
to i tak da okragla sumke 10.000 funtow i kazdy kupi sobie nowy
samochodzik.

Czyli warto warto,.
Jacek